Dlaczego warto? Kierownik Laboratorium Akredytowanego – Jeden Człowiek wiele Ról.

Drogi Kierowniku, rozumiejąc Twoją pracę i obszary, w których musisz się sprawnie poruszać, od lat dajemy Ci wsparcie w postaci najświeższych informacji oraz wiedzy, którą wykorzystasz w pełnieniu swoich obowiązków.

Z roku na rok stale rosną wymagania stawiane laboratoriom akredytowanym oraz innym biznesom poruszającym się w tym obszarze. Oznacza to jeszcze więcej odpowiedzialności i zadań do wykonania przez Ciebie i Twój zespół.

Czy zastanawiałeś się kiedyś jakie role pełnisz w swoim laboratorium i czego oczekuje od Ciebie otoczenie? Czy umiesz je zdefiniować? Czy wypisałeś je i przyjrzałeś się nim?
Jeżeli to zrobiłeś to wiesz, że stanowisko Kierownika Laboratorium wymaga od Ciebie wejścia w wiele ról. Z części z nich możesz zrezygnować delegując zadania swoim pracownikom, dla Ciebie pozostaną te kluczowe, te naprawdę Twoje, które warto rozwijać i doskonalić w celu uzyskiwania coraz lepszych wyników Twojej pracy i Twojego zespołu.

Kierownik jako Specjalista

Kierownik jako Specjalista

Oczekiwania własne i firmy: ma wiedzę specjalistyczną, systemową i techniczną oraz ciągle ją aktualizuje, realizuje własne ambicje, wartości, dba o mocne strony, pracuje nad obszarami rozwoju, działa konsekwentnie i asertywnie.

Kierownik jako Lider

Kierownik jako Lider

Oczekiwania zespołu: buduje dobrą atmosferę pracy, pracownicy mają poczucie bycia zespołem, buduje zaufanie, ma wizję rozwoju, buduje pozycję laboratorium w firmie i na rynku.

Kierownik jako Trener

Kierownik jako Trener

Oczekiwania własne, zespołu i firmy: planuje i realizuje rozwijanie kompetencji specjalistycznych i technicznych zespołu, aktywnie wdraża nowych pracowników.

Kierownik jako Szef

Kierownik jako Szef

Oczekiwania pracowników: odnosi się z szacunkiem do pracowników i współpracowników, okazuje empatię, dobrze organizuje pracę własną i zespołu, sprawiedliwie rozdziela pracę i ocenia pracę członków zespołu, zrównoważony emocjonalnie, zachowuje się w sposób przewidywalny.

Kierownik jako Menadżer

Kierownik jako Menadżer

Oczekiwania przełożonego i firmy: dba o jakość, wyniki, rozwój, sprzedaż, obsługę klienta, rozumie specyfikę i procesy, uwzględnia potrzeby innych działów, buduje dobre relacje, dąży do wspólnego rozwiązania problemów, szybko reaguje.

Kierownik jako Człowiek

Kierownik jako Człowiek

Oczekiwania rodziny, przyjaciół i własne: jest dostępny i okazuje uwagę, troszczy się o siebie i innych, pielęgnuje miłość, dba o odpoczynek, zdrowie, rozwija zainteresowania, buduje relacje, dba o finanse.

VII edycja naszej konferencji koncentruje się zarówno na rolach z obszaru zarządzania, jak również na tych związanych z wiedzą specjalistyczną, które są dla Ciebie równie ważne, ponieważ wiążą się z Twoim bezpieczeństwem. Od I edycji naszą misją jest podawanie Ci wiedzy w pigułce, dlatego biorąc udział w konferencji:

Uzyskasz najświeższe informacje dotyczące funkcjonowania laboratoriów akredytowanych

Dowiesz się o nowych trendach w monitorowaniu i doskonaleniu kompetencji technicznych zespołu

Poznasz najnowsze zmiany w prawie pracy „po covidzie” i odniesiesz je do swojego stylu i formy działalności

Raz jeszcze sprawdzisz, czy ryzyko chemiczne jest właściwie oceniane w Twoim laboratorium, czy w każdej chwili jesteś przygotowany na kontrolę w tym zakresie?

 

Sprawdzisz, czy podążasz za zmianami i właściwie dbasz o bezpieczeństwo swojego laboratorium, czyli zabezpieczasz bazy danych, informacje i urządzenia przed cyberatakami

Poznasz swoje kluczowe role jakie pełnisz zarządzając laboratorium i jakich kompetencji personalnych wymaga wcielanie się w każdą z nich. Często przecież wcielasz się w wiele z tych ról każdego dnia

 

Zdobędziesz wiedzę jak kierować rozwojem kompetencji własnych i zespołu, dzięki czemu wyznaczysz kierunki działania

Pośpiesz się! Zarezerwuj miejsce już dzisiaj

Więcej informacji Kontakt z Nami

Bądź na bieżąco Zapisz się do newslettera już dziś!